Zastanawiam się jak to wszystko ogarnąć, do kogo udać się po poradę. Czy macie może jakieś doświadczenia z agencją http://czenzo.pl/ ? Bo jeśli o mnie chodzi, wydaje mi się całkiem kompetentna.
Dla mnie najważniejszy jest balans. reklama internetowa i stacjonarna muszą się uzupełniać i nie da się ukryć że obie są bardzo ważne dla rozwoju przedsiębiorstwa.
Reklama w internecie to wiadomo, podstawa. Ale są tez inne fajne sposoby jak na przykład tego typu pokrowce - http://www.izisport.pl/ które mogą się sprawdzić jak gadżety reklamowe dla klientów albo na jakieś targi branżowe
Jakby był jakiś taki złoty środek w każdej branży na idealną reklamę. Jednak nie ma tak lekko i trzeba się nakombinować i popełnić kilka błędów żeby dojść do tego co mniej więcej działa. A w sumie i tak to może się zaraz zmienić, tak działa reklama. Ja postawiłam teraz na odzież reklamową od https://myhaftujemy.pl Specjalne koszulki z logo naszej firmy i nazwą dla pracowników
W ostatnich latach bardzo popularna stała się reklama w internecie. Ma to swoje dobre strony i wielu firmom przynosi sporo korzyści, jednak według mnie nie można zapominać również o innych formach reklamy. My na przykład przy współpracy ze studiem https://rpm.pl/ nagraliśmy spot reklamowy do radia i okazało się to dla nas bardzo skuteczne, jeśli chodzi o pozyskanie nowych klientów
Wiadomo że bez reklamy ciężko jest postawić biznes na najwyższych obrotach Jednak mają firmę musicie również zadbać o inne rzeczy. Na stronie https://nav24.pl znajdziecie bardzo pomocne systemy informatyczne, oprogramowania dla firm. To wprowadzi wiele automatyzacji dla waszych firm
Moim zdaniem dobrą i chyba obowiązkową w dobie komputerów reklamą firmy jest strona internetowa. Takie rzeczy warto powierzyć profesjonalistom w tej dziedzinie. Stworzenie strony internetowe dla firm swift to dla eksperta w tej branży codzienność. Dla Ciebie dobra strona internetowa może okazać się przepustką do sukcesu. Inwestycja w takie działania to inwestycja we własną firmę.
Danielek pisze:Dla mnie najważniejszy jest balans. reklama internetowa i stacjonarna muszą się uzupełniać i nie da się ukryć że obie są bardzo ważne dla rozwoju przedsiębiorstwa.
Sposób na reklamę stacjonarną jest wiele i nie muszą to być tylko bilbordy i przyczepy reklamowe. Mogą to być, np. parasole ogrodowe z nadrukiem, stoiska promocyjne, potykacze itd. Sporo takich rzeczy znajdziesz na https://www.retio.pl
Myślę, że teraz kluczową kwestią jest zaistnieć w google - http://adwordsgroup.pl/ Tego typu reklamy są najbardziej owocne. W przypadku sprzedaży konkretnych produktów/przedmiotów kampania produktowa na pewno dobrze się sprawdzi. Warto też zainwestować w linki sponsorowane.