Indeks witryny   FAQ  
Zarejestruj się  Zaloguj się
MZone Group
Indeks witryny Strefa webmastera Zarabianie w internecie

Strona aukcyjna - na prawde idzie zarobic!

Prowadzisz swój serwis i chcesz na nim zarobić? W tym dziale dowiesz się jak tego dokonać.

Strona aukcyjna - na prawde idzie zarobic!

Postautor: Student90 » 06 cze 2012, 18:03

Cześć:

Jestem studentem studiów dziennych i nie mam czasu na pracę dlatego trochę poszukałem i znalazłem alternatywe, a mianowicie stronę "za 10 groszy. pl ". Już po pierwszym tygodniu zarobiłem kilka set złotych. Jeśli będziesz dobrze obserwował co się dzieje na aukcjach zarobisz!. Wejdź poczytaj i sprawdź co myślisz. Na prawdę warto szczególnie, że możesz wygrywać punkty, którymi potem będziesz grał!.

jeśli chcesz wejść kliknij -> za10groszy.pl

pozdrawiam
Student90
Użytkownik
Użytkownik

Re: Strona aukcyjna - na prawde idzie zarobic!

Postautor: Kede » 10 cze 2012, 22:51

Przerabiałem to- wg mnie nie warto ;)
Kede
Użytkownik
Użytkownik

Re: Strona aukcyjna - na prawde idzie zarobic!

Postautor: westo » 26 lut 2018, 17:17

Sam znalazłem o wiele lepszą metodę na zarabianie pieniędzy w internecie. Da się działać z wystarczającym zaangażowaniem nie tylko poświęcając na to cały swój wolny czas, ale też kilka godzin dziennie. Jednocześnie pracując na etacie albo na swoim. Opisana na stronie metoda zarabiania w internecie bez inwestycji jest dość prosta do wdrożenia. :D

Wystarczy tylko postępować według wskazówek osoby, która już ma wyniki w danym projekcie i modelu biznesowym. Już zaczynając przygodę z dochodami z sieci należy zmienić swój sposób myślenia. Nikt w żadnym biznesie nie zapłaci Ci za nic nie robienie. Albo inwestujesz swoje pieniądze, ewentualnie czas, jaki masz. Ucząc się nowych rzeczy i wykonując działania opisane w schemacie postępowania.