Indeks witryny   FAQ  
Zarejestruj się  Zaloguj się
MZone Group
Indeks witryny My i Nasze otoczenie HydePark Własna Firma

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Wszystko na temat własnej działalności gospodarczej i jej prowadzenia

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Postautor: Molka » 18 cze 2018, 13:30

Witam serdecznie,
co sądzicie o stosowaniu w przedsiębiorstwie elektronicznego obiegu dokumentów? Ostatnio czytałam na http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow, że wdrożenie takiego systemu może przynieść za sobą szereg korzyści, między innymi uprawnić wiele procesów, wpłynąć pozytywnie na bezpieczeństwo danych, a nawet można dzięki temu zaoszczędzić. Co o tym myślicie? Może ktoś z Was korzysta z takiego obiegu i może podzielić się wrażeniami?
Molka
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 512
Rejestracja: 22 gru 2017, 11:31

Re: Elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Postautor: perko » 16 gru 2018, 16:36

Obecnie oprogramowanie, które daje między innymi możliwość prowadzenia elektronicznej dokumentacji jest wprowadzana w różnych branżach. Nawet gabinety lekarskie stosują e-dokumentację medyczną medchart , którzy znacznie ułatwia pracę pielęgniarek czy lekarzy. Warto zatem rozejrzeć się, co obecnie oferuje rynek. Takie oprogramowanie odpowiednio dobrane do konkretnej branży pozytywnie wpłynie na funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa.
perko
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 84
Rejestracja: 21 mar 2017, 9:37


Wróć do Własna Firma

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości