Indeks witryny   FAQ  
Zarejestruj się  Zaloguj się
MZone Group
Indeks witryny My i Nasze otoczenie HydePark Własna Firma

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Wszystko na temat własnej działalności gospodarczej i jej prowadzenia

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie

Postautor: Molka » 18 cze 2018, 13:30

Witam serdecznie,
co sądzicie o stosowaniu w przedsiębiorstwie elektronicznego obiegu dokumentów? Ostatnio czytałam na http://www.primesoft.pl/pl/elektroniczny-obieg-dokumentow, że wdrożenie takiego systemu może przynieść za sobą szereg korzyści, między innymi uprawnić wiele procesów, wpłynąć pozytywnie na bezpieczeństwo danych, a nawet można dzięki temu zaoszczędzić. Co o tym myślicie? Może ktoś z Was korzysta z takiego obiegu i może podzielić się wrażeniami?
Molka
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 376
Rejestracja: 22 gru 2017, 11:31

Wróć do Własna Firma

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron