Indeks witryny   FAQ  
Zarejestruj się  Zaloguj się
MZone Group
Indeks witryny Reklama Reklama stron

Wyposazenie kuchnii

Masz swoją stronę? Zaprezentuj ją nam!

Wyposazenie kuchnii

Postautor: barto776 » 15 sie 2018, 14:58

Każda kuchnia powinna byc dobrze wyposazona, dlatego polecam Wam serdecznie garnki stalowe , poniewaz uwazam, ze maja najlepsze wyposazenie do kuchnii w dobrej cenie. Zamawiałem u nich garnki stalowe, nierdzewne i jestem bardzo zadowolony.
barto776
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 116
Rejestracja: 23 lis 2017, 20:38

Re: Wyposazenie kuchnii

Postautor: Molka » 17 sie 2018, 11:19

U mnie na wyposażeniu kuchni obowiązkowo musi być dzbanek filtrujący do wody. Używam takiego dzbanka już od wielu lat. Ostatnio przeczytałam ciekawy artykuł na stronie https://strefafiltrow.pl/blog/oryginalne-czy-zamienniki-wklady-brita-maxtra/ na temat wkładów filtrujących, dzięki któremu przestałam kupować filtry oryginalne i przestawiłam się na zamienniki. Teraz dzięki temu udaje mi się zaoszczędzić jeszcze więcej, polecam każdemu takie rozwiązanie.
Molka
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 253
Rejestracja: 22 gru 2017, 11:31

Re: Wyposazenie kuchnii

Postautor: mario88 » 10 paź 2018, 15:03

A zagladales za takimi rzeczami do salonu agata? moja zona to tam ostatnio nakupowala cala mase wyposazenia po remoncie :) Fajne te rzeczy, naprawde porzadnie wykonane, a cenowo spoko wyszlo - no i wszystko w jednym miejscu wiec szukac nie trzeba :D
mario88
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 278
Rejestracja: 28 cze 2017, 19:18


Wróć do Reklama stron

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron