Indeks witryny   FAQ  
Zarejestruj się  Zaloguj się
MZone Group
Indeks witryny AdMaster Informacje

Regulamin

Informacje od administracji forum.

Regulamin

Postautor: Salvador » 08 kwie 2012, 17:22

1. Rejestracja
1.1. Do pełnego korzystania z forum niezbędna jest rejestracja.
1.2. Rejestrując się na forum zgadzasz się na otrzymywanie korespondencji reklamowej.
1.3. Po rejestracji użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego regulaminu.
2. Konto użytkownika
2.1. Użytkownik może posiadać TYLKO jedno konto.
2.2. Nick użytkownika nie powinien zawierać adresu strony/forum, wulgaryzmów oraz znaków ", <, >, = itd.
2.3. Podpis nie może naruszać struktury forum.
3. Zabrania się
3.1. OffTopowania - Do tego jest dział HydePark.
3.2. Spamowania na PW.
3.3. Wysyłania wątków o tematyce erotycznej, lub niezgodnej z Polskim prawem.
3.4. Ubliżania użytkownikom, oraz używania wulgarnych wyrazów.
3.5. Reklamy stron w Shoutboxie.
4. Reklama
4.1. Reklamując swoją stronę, forum, serwer itp. staraj się aby wątek był w mare czytelny. Nie używaj bez potrzeby kolorowej, oraz pogrubionej czcionki.
4.2. Wątek reklamowy powinien zawierać kilkalny odnośnik do reklamowanej strony, krótki opis, oraz parę słów zachęty.
4.3. Gdy wątek nie będzie spełniał w/w wymagań, Administrator lub Moderator może nakazać jego poprawę, a użytkownik ma na jej wykonanie 7 dni. W przypadku braku reakcji wątek zostanie usunięty.
4.4. Reklamując się na tym forum powinieneś liczyć się z krytyką od innych.
Wyzywanie użytkowników negatywnie oceniających twoje forum będzie surowo zakazane
4.5. Reklamowanie forów konkurencyjnych wyłącznie za zgodą administracji.
4.6. Użytkownik ma prawo do odświeżenia wątku nie częściej niż co 7 dni.*
5. Wątki i posty
5.1. Wątki należy zamieszczać w odpowiednich działach, należy też pamiętać o wybraniu odpowiedniego prefixu.
5.2. Nie piszemy bezwartościowych postów typu "Aha, ok itd...", piszemy tylko posty wnoszące coś do tematu.
6. Shoutbox
6.1. Shoutbox to nie helpdesk. Jeżeli chcesz uzyskać pomoc napisz wątek w odpowiednim dziale i cierpliwie czekaj na odpowiedź.

* - Nie dotyczy aktualnej dyskusji w danym wątku reklamowym.
Regulamin wchodzi w życie z chwilą ogłoszenia, a administracja ma prawo do jego zmiany bez niniejszego uprzedzenia.
Awatar użytkownika
Salvador
Administrator
Administrator
 
Posty: 475
Rejestracja: 07 kwie 2012, 11:31

RE: Regulamin

Postautor: Salvador » 14 maja 2012, 21:40

Kilka zmian w regulaminie. Szczegóły w 1 poście.
Awatar użytkownika
Salvador
Administrator
Administrator
 
Posty: 475
Rejestracja: 07 kwie 2012, 11:31


Wróć do Informacje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości